вторник, 2 февраля 2021 г.

Розвиток пам’яті й уваги у підлітків

                                                                               Вправа  «Доміно»

Мета:

Розширення  можливостей  пам’яті  й  уваги  методом    мнемотехніки;  розвиток  уяви.

Інструкція

Для  проведення  даної  вправи  знадобляться  або  набір  листівок,  або  картки  дитячого  лото.  Учасники  сідають  за  стіл.  Кожному  дають  по  кілька  карток  так,  щоб  не  було  видно  картинок.  Перший  учасник  бере  одну  картку,  кладе  її  картинкою  вгору  й  починає  оповідання.   Це  може  бути  казка,  фантазія,  гумористична  розповідь  тощо, які  обов’язково  включають  у  свій  сюжет зображену  на  картці  річ.  Далі  передається  слово  сусідові,  що  перевертає  свою  картинку  та  продовжує  сюжет. Гра  рухається  по  колу  доти,  доки  не  закінчаться  картинки  в  учасників.  По  закінченні  вправи  керівник  розкладає  всі  картинки  на  столі  та  пропонує  учасникам  групи  скласти  їх  у  тому  порядку,  у  якому  вони  були  використані  під  час  вправи.

Самооцінка,  самоконтроль

Вправа  «Яким  я  буду  через  п’ять  років»

Мета:

         Навчити  умінню  уявити  себе  в  майбутньому.

Інструкція

         Один  учасник  сідає  на  «гарячий  стілець».  Решта  створює  напроти  нього  півколо.  Ведучий  пропонує:  «Подивіться  на  учасника,  який  сидить  у  центрі  кола.  Ви  його  вже  добре  знаєте.  Уявіть  його  через  п’ять  років.  Розкажіть  де  він  працюватиме,  що  робитиме  у  вільний  час.  Чи  будуть  у  нього  сім’я,  діти?  Як  він  буде  вбраний?»

         Поки  група  висловлюється,  «гарячий  стілець»  мовчить.  Він  може  говорити  лише  тоді,  коли  висловиться  останній  член  групи.

         Запитання  ведучого  до  «гарячого  стільця»:

         а)  яким  уявляєте  своє  майбутнє?

         б чого  очікуєте?

         в) чого  побоюєтеся?

Комментариев нет:

Отправить комментарий