четверг, 4 февраля 2021 г.

Пальчикові ігри

         «Пальчикові ігри» - це інсценування яких-небудь римованих розповідей, казок за допомогою пальців. Багато ігор потребують участі обох рук, що дає можливість дітям зоорієнтуватися в поняттях «праворуч», «ліворуч», «угору», «униз» тощо. На початку та наприкінці гри необхідно включати вправи на розслаблення (щоб зняти напруження в мязах). Це можуть бути поглажування від кінців пальців до долоні, легке потрушування чи помахування руками.

Пропоную наступні вправи:

1.     «Моя сімя»

Почергово згинаємо пальчики, починаючи з великого.

Цей пальчик – мій дідусь,

Цей пальчик – моя бабуся,

Цей пальчик – мій татусь,

А оцей – моя матуся,

Ну, а цей маленький – я,

Ось уся моя сімя.

2.     «Хованки»

Ритмічно згинаємо та розгинаємо пальці, крутимо кулачками.

Пальці в хованки всі грались:

Ось так, ось так.

У кулачки всі сховались:

Ось так, ось так.

3.     «Зайці»

Вказівний та середній пальці правої руки піднімаємо вгору, усі інші виправляємо та з’єднуємо. Долоню правої руки тримаємо вертикально вгору. Пальці широко розставлені. Такі самі дії робимо іншою рукою.

Скаче зайчик перший

Під високою сосною.

А під другою сосною

Скаче зайчик другий.

4.     «Коза і козенята»

Вказівний палець та мізинець правої руки підняті вгору. Інші притискаємо до долоні. Пальці долоні прямі, з’єднуємо їх з великим пальцем, опускаємо донизу.

Іде коза рогата,

Коза бородата,

Козенятко спішить,

Дзвоником дзвенить.

5.     «Замок»

З’єднуємо швидкими ритмічними рухами пальці обох рук у «замок». Пальці зціплені в «замок», руки тягнемо в різні боки. Рухаємо зціпленими пальцями від себе, до себе. Постукаємо пальцями, зціпленими біля долоні. Пальці розціплюємо, а долоні розводимо в сторони.

На дверях замок висить,

Ми його відкриєм вмить.

Постукали, покрутили

І легесенько відкрили.

З повагою Тамара Трещова

Комментариев нет:

Отправить комментарий