среда, 27 января 2021 г.

Заняття на розвиток слухового сприймання «Зима»

Мета:

1. Удосконалювати  вимову, артикуляцію голосних  та приголосних  звуків.

2. Тренувати фонематичний  слух, розвивати  логічне  мислення та  пам'ять,

   слухове сприймання .

3. Виховувати бажання говорити  виразною  мовою.

 

Хід  заняття        

  1.Привітання.

   2.Актуалізація  опорних  знань і  навичок учнів.

Гра «Пісенька  веселого  язика»

Читання  чистомовки  з  дотриманням  різного темпу  та  різної  висоти

голосу:  Ма- ма  – ма  -  настала  зима.

                          Словесна гра «Зима – яка?»(утворення фрази)

Діти  стають  колом , передають  сніжинку  і  добирають слова  зима  холодна,  зима снігова, зима пухнаста, зима  морозна,  зима чарівна.

                           Словесна  гра «На що схожий  сніг»  

         Назвати предмети : сіль,цукор, пух, борошно,  вата, молоко.

 3. Повідомлення  теми, мета  заняття.

Логічна  вправа «Гімнастика  для розуму»

-         Відповідайте швидко  й  точно (демонстрація  картинок)

-         Яка  пора  року ?

-         Визначити  перший  звук у  слові: «зима»

-         Скільки  слів  у  реченні: «Настала  зима»

  4.  Розвиток  цілісного  сприймання.

                               Дидактична  гра  «Частинка  -  ціле»

Скласти  картинку: одна  частина  на  столі,  а  друга  частина  -   на  «гілці» ялинки.

Скласти  картинку,  назвати   предмет,  поділити  слова  на  склади(сани, ковзани, лижі)

Пальчикова  гімнастика.

Гімнастика для розвитку моторики  рук і  пальців.

Вправи: «Оплески»,«Клацання  пальцями», «Рибки».

Робота  в  зошитах..

Прочитати   слова  за  таблицею, вставити  букви, сказати, яке  слово  не підходить  до  теми  «Зима».

Замість крапок вставити пропущені  літери: л.ж., сн.г., з.м..

5. Підсумок  заняття.

-         Що ми  робили?

-         Про  яку  пору  року говорили?

-         Які  слова  ви  запам’ятали ?

-         Які  вправи  виконували?

Комментариев нет:

Отправить комментарий