пятница, 22 января 2021 г.

Як ми бачимо один одного

Вправа «Подарунки моїм друзям»

         Мета. Навчати дітей уміння дарувати й приймати подарунки.

         Матеріал. Різні іграшки, прикраси, атрибути.

Інструкція

         Ведучий разом із дітьми підходить до столів, на яких заздалегідь розкладений ігровий матеріал, накритий тканиною. Відкриваючи його він дає можливість дітям помилуватися «подарунками». Пояснює, що прикраси вони можуть надягнути на себе або на друга. Діти спочатку очима вибирають речі, що сподобалися їм, а потім усі сідають на стільчики спиною до столів з подарунками.

         Ведучий запитує когось із дітей, кому дитина хоче зробити подарунок, дає кошичок – і дитина вибирає.

         Вибравши, вона врочисто вручає подарунок. Коли в кожного учасника буде подарунок, ведучий пропонує всім потанцювати під музику, продемонструвати свої подарунки.

Творча гра «Розповідь по колу»

         Мета. Дати дітям уявлення про конфлікти, причини; порадити як їх можна уникнути або розвязати.

Інструкція

         Ведучий проводить бесіду про конфлікти. Конфлікти руйнують дружбу, гарні стосунки в родині, у класі, роблять людину нещасною, вона погано працює, погано себе почуває й навіть може занедужати. Конфлікти супроводжують нас усе життя, але це не означає, що завжди хтось повинен виграти, а хтось програти.

         Ведучий: Кожний із вас повинен придумати не менше одного речення, можна й кілька речень. Я допоможу вам і почну нашу розповідь:

«Вітя й Сашко грали в шашки. За грою спостерігали Вова, Марина й Толя. Всі добре знали правила гри. Між гравцями виникла сварка: Вітя, зрозумівши, що програє, почав грати нечесно. Тоді Сашко ...»

         Далі діти по черзі пропонують свої варіанти розповіді.

Ведучий закінчує розповідь, підводячи дітей до того, як усі по-різному реагують на нечесність із боку однолітків; як можна гідно вийти з будь-якої ситуації; як діти поводяться залежно від свого характеру.

Гра «Попроси іграшку»

         Мета. Навчити дітей ефективних способів спілкування.

Інструкція

         Група поділяється на пари, один з учасників пари (учасник 1) бере в руки який-небудь предмет, наприклад, іграшку, зошит, олівець і т.д. Інший (учасник 2) повинен попросити цей предмет.

          Інструкція учаснику 1: «Ти тримаєш у руках іграшку (зошит, олівець), що дуже потрібна тобі, але вона потрібна і твоєму приятелю. Він буде в тебе її просити. Постарайся залишити іграшку в себе і віддати її тільки в тому випадку, якщо тобі дійсно захочеться це зробити».

         Інструкція учаснику 2: «Підбираючи потрібні слова, постарайся попросити іграшку так, щоб тобі її віддали».

         Потім учасники 1 і 2 міняються ролями.

З повагою Тамара Трещова

Комментариев нет:

Отправить комментарий